Re: Avermedia TV Studio... rok walki :(

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at__wywalto_pseinfo.pl)
Data: Fri 13 Jun 2003 - 16:00:40 MET DST

Jozef wrote:

> Mi to wygląda na jakieś konflikty.
> Czy to jest karta z fabrycznym NICAM, czy dolutowana płytka z
> kabelkiem takim jak z CD-ROM?
> Spróbuj wyłączyć (wyjąć) kartę SB i sprawdź, czy na wyjściu z karty
> Aver masz dźwięk - podłącz głośniki do wyjścia audio z Avera.
> Jeżeli płyta ma układ dźwiękowy spróbuj na nim.

Karta ma dla siebie 2 przerwania, nie dzieli z żadną inną, ani z żadnym
urządzeniem (musiałem "pozbyć" się portu równoległego i 2 szeregowych).

Jeśli chodzi o dźwięk, to z tunera on wychodzi na 100% - działa przecież
radio, wychodzi z tunera wyjściem "out" wchodzi do live'a wejściem
liniowym, zresztą na programach bez obrazu słychać szum (choć ostatnio i
tego nie... ). Tak że jako taki dźwięk z tunera wychodzi.

Nicam jest fabryczne, jest tylko taka płytka kwadratowa, na dwóch
wielopinowych złączach osadzona - ale nie na taśmie. To też dociskałem,
bo miałem podejrzenie, że to właśnie to.

Pozdrawiam,
Tomek