Re: ECS K7S5A Pro - ZGROZA, PRZESTRZEGAM PRZED KUPNEM

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 20:40:35 MET DST

Użytkownik "Adams" <adams_at_as-soft.com.pl> napisał w wiadomości

> Ja sie zastanawiam
> czy przypadkiem spece od
> marketingu w ECS'ie nie
> pisza na ta grupe.
>
> Swego czasu The Rolling Stones
> wypromowano wlasnie metoda
> dobra reklama to zla reklama :)))
>
> Codziennie post "Mam ECS K7S5A i nie dziala "
> i to dziala jak lep na nowych klientow plyty tej marki.

heheh, LOL! :)

No tak to jest, że jak sie codziennie widzi skrót dużymi literami ECS K7S5A
to sie ludzie oswajają i zaczynają lubic ten skrót. Kojarzą płytę z czyms
pozytywnym. To jak z muzyką słyszaną przez radio. Za 35 razem prawie każdy
przeciętnie kipski utwór muzyczny można pozytywnie odebrać słuchowo ... a
nawet polubić ;-)

> Mnie to dziwi, ze plyty dalej sa
> w sprzedazy poniewaz sa juz mocno przestarzale,
> ale rynek kieruje sie swoimi regulami, a jak sa klienci
> to trzeba produkowac :))))

Oczywiście. Są chetni na ten model to musi byc podaż :)
BTW: ten model to sukces rynkowy, tych plyt jest najwięcej na rynku ze
wszystkich innych modeli.. w sumie nic dziwnego, że tylu ludzi ma z nią
problemy - to kwestia statystyki.

--
pozdrawiam
Stranger