Re: ECS K7S5A Pro - ZGROZA, PRZESTRZEGAM PRZED KUPNEM

Autor: mikey (mikepaw_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 18:39:59 MET DST

> Tak wiec przestrzegam - ta plyta to gowno jakiego swiat nie widzial.

No coz kazdy ma swoje jakies doswiadczenia z tymi plytami - u mnie np sluzy
jako plyta w serwerze pod linuxem - wpiete do niej sa 2 sieciowki, i grafika
na agp s3 trio. Narazie (odpukac) zero problemow z tym sprzetem. Chodzi 24h
na dobe i nic sie nie wali. Ale to moze tylko linux? Poza tym nie korzystam
z audio, usb wiec moze daltego sie nie wali ;).
Znam tez kilka osob ktore uzywaja tego ECSa w zestawach domowych i tez to
jakos chodzi. Nie jest to plyta dla overclockerow :)). Dla mnie pod wzgledem
stosunku cena/jakosc ECS jest mistrzem (170pln za wersje PRO z LANem to
chyba dobra opcja).

Pozdrawiam

Mikey