Re: ECS K7S5A Pro - ZGROZA, PRZESTRZEGAM PRZED KUPNEM

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 18:43:12 MET DST

Uzytkownik "Wookie" <wookie_at_post.pl> napisal w wiadomosci
Witam.

> Skusilem sie na ta plyte, nie ukrywam ze glownie pod wplywem lektury
> tej grupy, gdzie czytam ze ECS'y sa przyzwoitymi plytkami nawet dla
> graczy a ja w koncu chce tylko zwykly komputer do biura... owszem -
> byly tez posty ze ECS to zlom i wystrzegac sie tego jak ognia ale
> zaraz znajdywali sie obroncy, ktorzy mowili ze plyty maja i sa b.
> zadowoleni. Niestety okazalo ze Ci pierwsi mieli absolutna racje.

Ja sie zastanawiam
czy przypadkiem spece od
marketingu w ECS'ie nie
pisza na ta grupe.

Swego czasu The Rolling Stones
wypromowano wlasnie metoda
dobra reklama to zla reklama :)))

Codziennie post "Mam ECS K7S5A i nie dziala "
i to dziala jak lep na nowych klientow plyty tej marki.

Mnie to dziwi, ze plyty dalej sa
w sprzedazy poniewaz sa juz mocno przestarzale,
ale rynek kieruje sie swoimi regulami, a jak sa klienci
to trzeba produkowac :))))

pozdrawiam
Adams