Re: ECS K7S5A Pro - ZGROZA, PRZESTRZEGAM PRZED KUPNEM

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Thu 12 Jun 2003 - 18:42:01 MET DST

> Tak wiec przestrzegam - ta plyta to gowno jakiego swiat nie widzial.

jakbys czytal grupe to bys tez wiedzial ze ECS produkuje plyty niskimi
kosztami i niektore egzemplarze po prostu im nie wychodza.
skoro masz takie problemy i masz jeszcze mozliwosc ja wymienic to zasuwaj do
sklepu aby ci wymienili na inny egzemplarz, ktorys bedzie dobry.

ja tez mam zajete 3 sloty: grafa, SB Live VE oraz sieciowke LG i wszytko pod
win98SE oraz XpPRO chodzi OK.

pzdr.