Re: Temperatura HDD 59 C - za wysoka?

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 20:20:38 MET DST

> Dodam, ze jeden musze miec w kieszeni, to konieczne.

Jeżeli Barrakuda w kieszeni to koniecznie z wentylatorem i dobrym
przepływem powietrza przez kieszeń. Może być nawet ważne jak ułożona
jest taśma do dysku - czy nie utrudnia przepływu powietrza. Jeżeli
część kieszeni jest od dołu otwarta, to powietrze jest tylko mielone
przez wiatrak. Czasem trzeba zrobić "tunel" wokół obudowy kieszeni,
żeby powietrze przepływało przez kieszeń. Jeżeli jest dobry przepływ,
to da się odczuć dłonią ruch powietrza wciąganego do kieszeni od
zewnątrz przez kratkę na kieszeni.
SMART od mojej B IV pokazuje najwyższą zanotowaną temperaturę 53
stopnie - obecnie 33 st. Kiedyś trochę go podgrzałem w starej kieszeni
bez wiatraka.
Józef