Re: Temperatura HDD 59 C - za wysoka?

Autor: Latet (NOSPAM_latet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jun 2003 - 21:26:44 MET DST

> Jeżeli Barrakuda w kieszeni to koniecznie z wentylatorem

A czy mozesz wskazac, ktory z dyskow obecnie dostapnych na rynku,
w miare nowoczesnych, powyzej 100 GB, nadaje sie spoko
do trzymania w zwyklej kieszeni?

> SMART od mojej B IV pokazuje najwyższą zanotowaną temperaturę 53
> stopnie - obecnie 33 st. Kiedyś trochę go podgrzałem w starej kieszeni
> bez wiatraka.

Nie wiem jak moglbym miec w dysku 33 C, skoro w pokoju mam 28 C.
To raczej niemozliwe u mnie.

Jakie miales objawy przegrzania dysku?
Czy powstaly jakies uszkodzenia ?

Dzieki,