Re: LCD vs CRT

Autor: Wodny (wodny_at_terramail.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 00:32:24 MET DST

Nie jestem specem w tej dziedzinie, ale przed zakupem złaziłem parę sklepów.

Ostatecznie kupiłem Philips 150P3E (15 cali). Jest ekstra, szczególnie w
porównianiu z moim starym KFC. Kolorki żywe, odœwieżanie OK (np.
Counter-Strike, małe smużenie, ale nie takie jak w dawnych Laptopach, w
ogóle nie przeszkadza).
W porównaniu z 15 CRT, LCD sš większe. Nie razi, jest œliczny, zaraz go
chyba zjem :)
Praca w 1024x786

Cena:1800zł

Uwaga: doskonała gwarancja - ZeroDot coœtam, to znaczy, że nie może w nim
być żadnego popsutego piksela, podczas gdy normalne gwarancje dopuszczajš
aż 3!