Re: LCD vs CRT

Autor: Sebol (USUNTOlobo_at_space.pl)
Data: Sat 07 Jun 2003 - 19:58:24 MET DST

Użytkownik "Dybot" <rozNoSpAm_at_widzew.net> napisał w wiadomoœci
> nie chce rozmawiac o cenie, chodzi mi jedynie o parametry jednnego typu i
> drugiego.
> Nigdy nie uzywalem LCD dluzej niz 5 minut (jedynie w sklepie) wiec nie
wiem
> jak to na prawde jest.

jezeli cena nie jest wazna to oczywiscie LCD jest duzo lepszym monitorem od
klasycznych CRT. Gdyby ceny LCD i CRT bylyby takie same to nie wyobrazam
sobie kupic pudla. W tej chwili niedoskonalosci polegaja glownie na gorszej
jakosci obrazu pod roznymi katami ale i to jest skutecznie poprawiane. Za
kilka lat bedziemy kupowac tylko panele :]

--
UsunTOlobo_at_space.pl
Epox8rda+ 1GB Dual Ch. XP1,7_at_XP2,8