Re: najcichszy wiatrak do zasilacza

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 14:32:40 MET DST

Użytkownik "Larus" <larus_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości

> Nawet przy całej reszcie kompa na OFF ??

Szum powietrza tylko slychac z bliska. Wiec jesli lozyska nie slychac, to
musi ono pracowac duzo ciszej niz ten szum.

> U mnie też. Powiem, że nawet z zamkniętym :-)

Mi wystarczy, jest teraz naprawde cicho. Mam nowe bardzo szczelne okna, jak
sa zamkniete, to slychac wszystko, aczkolwiek bardzo cichutko. I dzwiek jest
ladny :)

> Ten sam ... :) Ale sam rozumiesz, mógł mi się trafić gorszy egzemplarz.

Albo jestes bardziej wyczulony ;) Choc doswiadczalnie stwierdzilem, ze
Zalman 80x80 w trybie cichym jest glosniejszy niz PAPST.

Pozdrawiam,
Wojtek