Re: najcichszy wiatrak do zasilacza

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 14:34:07 MET DST

Indywiduum zwane *Wojtek*, w wiadomości
<bbq1go$25bk$1_at_foka.acn.pl> wyprodukowało:

> Szum powietrza tylko slychac z bliska. Wiec jesli lozyska nie slychac, to
> musi ono pracowac duzo ciszej niz ten szum.

OK.

> Albo jestes bardziej wyczulony ;) Choc doswiadczalnie stwierdzilem, ze
> Zalman 80x80 w trybie cichym jest glosniejszy niz PAPST.

Też możliwe, że jestem ;-) Zuważ, że pisałem, że Zalman na jakieś 4V, a
tryb ichy to jakieś 5.5V ;-) Ale jeszcze to sobie poćwiczę w najbliższym
czasie, jak będę grzebał w zasilaczu i WC ;-)

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"