Re: najcichszy wiatrak do zasilacza

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 13:38:40 MET DST

Indywiduum zwane *Wojtek*, w wiadomości
<bbpr64$233b$1_at_foka.acn.pl> wyprodukowało:

> A ja testuje dwa (obudowa i zasilacz). I NA PEWNO lozyska nie slychac.

Nawet przy całej reszcie kompa na OFF ??

> Slychac przy idealnej ciszy i z bliska powietrze, ale tego sie nie da
> uniknac przy chlodzeniu wiatrakiem.

No pewnie.

> Sprzet mi sie nie grzeje za bardzo, wiec zasilacz spowalnia obroty,
> dodatkowo tez troche spowolnilem PAPST w obudowie za pomoca fanmate. Ale to
> nie bylo nawet konieczne. Tez jestem maniakiem cichosci :)

;-)

> Przy uchylonym oknie w nocy nie slychac kompa. To mi wystarczy. W nocy przy

U mnie też. Powiem, że nawet z zamkniętym :-)

> idealnej ciszy slychac jednostajny szum powietrza (ale w takich warunkach
> przeciez nawet monitor slychac i wodne chlodzenie pewnie tez). Poprzednio

Wodnego u mnie nie słychać, bo leży pod biurkiem pompka :-)

> slyszalem tykanie lozyska, co bylo denerwujace (nierownomierny dzwiek jest
> jakby bardziej slyszalny). A teraz jest ciszej i do tego ladny szum :)

Ja lekki szum słysze jak ucho przyłożę do obudowy albo do zasilacza :-D

> PS. Moze masz inny model? Zobacz zdjecia mojego na Allegro. Wystarczy
> wyszukac PAPST :)

Ten sam ... :) Ale sam rozumiesz, mógł mi się trafić gorszy egzemplarz.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"