SB Live -> pytania :-)

Autor: topek (topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!_at_post.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 14:39:43 MET DST

Witam,
wlasnie dostalem poczta wylicytowana na ebayu karte dzwiekowa. SB Live
CT4760 (4.1). Teraz moje pytania:
1. Czy sterowniki jakie tej karcie przydzielil WinXP (microsoftu) wystacza,
czy lepiej zainstalowac nowe stery?
2. Czy skads moge zladowac soft jaki dolaczany byl do karty?? Moze ma ktos z
was moze taka karte i przepalil by mi to plyte? Oczywiscie pokryje koszty
nosnika i wyslania (Inteligo :-) )
3. Narazie mam 2 glosniki (za pare dni bedzie 4.1 :-) creativa). Czy moge
probowac bawic sie z jakimis efektami (no wlasnie tylko caly soft jest chyba
na plycie CD ktorej nie mam).

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)