Re: Procesorki...

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 22:14:01 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbieaj$gvi$1_at_news.onet.pl...

> [...]
leciwy
> Celeron 1 GHz. Nie wiem, czy zajmujesz się grafiką (bo ja akurat mam z tym
> do czynienia), ale firma Adobe, w przeciwieństwie do wielu innych nie
> zwiększa 5-krotnie wymagań systemowych przy kolejnych wersjach programu
> Photoshop. Obsługa tego programu nie wymaga jakichś potwornych mocy
> obliczeniowych. Nawet jeśli dodasz do tego odtwarzanie muzyki, pocztę i GG
> (ten to faktycznie ma wymagania), to zapotrzebowanie na moc procesora jest
> naprawdę niewielki. Możemy podyskutować o wymaganiach odnośnie pamięci,

nie mowie ze slabszy procek sobie nie poradzi tylko ze z HT dziala to
zauwazalnie lepiej niz bez HT

> No, tu już lepiej kombinujesz :-)

> Ojojoj, nie tędy droga. Takie aplikacje wystarczająco sprawnie działają na
> 500 MHz-owych procesorach. Dla procka taktowanego zegarem ponad 2 GHz to
> gułeczka na przekąskę :-) Zmień kierunek obliczeń, może coś w stronę
> CAD/CAM, Renderingu 3D na systemach wielowątkowych, to uznam twoje
argumenty
> za stosowne.

pisalem juz wyzej o tym

--
[    CT-OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM     ]
[          Radeon 8500 LE 250/250 & SBLive           ]