Re: Procesorki...

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 22:17:41 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> ROTFL ale kombinujesz :) To teraz znajdz mi w dokumentacji Intela
> P4 2.6GHz na FSB 133MHz :)

Przeciesz jest 2.66

> Co do technologii Hyperthreading to byla juz ona zaimplementowana i
> zablokowana w jadrze Willamette i mieli do niej dostep developerzy
> grubo ponad dwa lata temu. Wiec znowu nie jest do konca tak jak
> napisales.

:)

> No i?

No i beda ;P

> To udowodnij, ze nie wiem. Narazie to Ty cos krecisz i to ostro ;)

Skoro nie wiesz ze procki na fsb 533 miale HT zablokowane to zbyt duzo nie
wiesz

> Bo bajki opowiadasz.

> NIe bedzie kolosalna. Napewno bedzie wiekszy komfort pracy ale nie rob
> z Hyperthreading leku na wszystko bo nawet marketing Intela nie popadl
> w takie fantazje.

> No czasem nawet na nie korzysc :)

No wlasnie ze podobno zawsze ;P

Poprostu system operacyjny to obsluguje i procek z HT moze rownolegle
wykonywac operacje zmienno i stalo pozycyjne.

--
[    CT-OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM     ]
[          Radeon 8500 LE 250/250 & SBLive           ]