Re: Procesorki...

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 12:09:42 MET DST

Użytkownik "Piter" napisał:

> nie mowie ze slabszy procek sobie nie poradzi
> tylko ze z HT dziala to zauwazalnie lepiej
> niz bez HT

Takie argumenty mnie nie przekonują. Jak wcześniej pisałem miałem
przyjemność przetestować w akcji maszynę z dwoma Xeonami 2 GHz, 1 GB RAM'u i
5 dyskami UW 160 SCSI w RAIDzie 5. Wiem jak to działa i w normalnych
zastosowaniach nie widzę różnicy w stosunku do innych procesorów o podobnej
mocy. Dopiero przy bardzo zaawansowanych obliczeniach w systemach
wielowątkowych takie procki pokazują pazurki.

Pozdrawiam,
Sniper