Re: komp mi wykańcza dyski???

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 16:15:48 MET DST

Użytkownik "Pete67" napisał:

> tak jakby mój komp "wykańczał" po kolei dyski....
> najpierw kilka badów do zaleczenia a potem już
> zostają na stałe... i niekiedy tak dziwnie pstryka

Czasami mam podobne objawy. Przyczyną jest gówniany zasilacz Codegen 300W
(przymierzam się do wymianki na Chiefteca). Od czasu do czasu zasilaczowi
nie starcza powera, żeby dawać wszystkim napędom tyle prądu ile potrzebują.
W efekcie - dysk startuje i wyłącza się, i tak do chwili gdy go wyłączę (w
skrócie: pyka jak w twoim opisie). Innym razem BIOS nie potrafi wykryć
któregoś z dysków albo jakiegoś napędu CD. Czasami dysk wyłączy się w
trakcie pracy systemu - wystarczy, że jednocześnie pracuje kilka urządzeń i
znowu dysk robi zwis.

Moja sugestia: wymień zasilacz.

Pozdrawiam,
Sniper