komp dla mamy :o)

Autor: Marcin W (dio_at_o2.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 16:22:19 MET DST

Hi!
Ótóż jest taka sprawa: ja i moja mama mieszkamy w różnych miastach a na
codzień do komunikacji używamy kompa i gadu-gadu. Ja mam dosyć mocny sprzęt
(Celer 1.3GHZ 512MB ram) natomiast mama P166MMX+80MB ramu+S3 Virge 4MB
(chodzi to pod Win98SE). Planujemy pobawić się w video konferencję i coś
czuję, że jej komp będzie do tego zasłaby i chce jej złożyć nowy. Mam luzem
procka Celeron 600 i jakiś ram sie do tego znajdzie (pewnie ze 128MB) teraz
zastanawiam się jaką _tanią_ płytę dobrać do tego procka i gdzie ją
najlepiej kupić, żeby nie wywalić na ten komp za dużo kasy i jakie kamerki
internetowe, zeby to wszystko hulało.
Ewentualnie jeszcze jaki soft do tego polecacie.
Pozdrawiam,