Re: Chłodzenie wodne - czy kupić?

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 16:17:50 MET DST

Użytkownik "Muzzy" <muzzy_at_adres.pl> napisał w wiadomości
> do
>
> Dzięki za porady! Tylko że ten Zalman jest ponad dwa razy droższy niż
> zestawy do chłodzenia wodnego, o których wspominałem :( Więc może da się
coś
> tańszego wykombinować?

Ten aluminiowo-miedziany jest tanszy i wystarczy.
Ja kupilem Zalmana do AMD za 120 zl i jestem bardzo zadowolony. Wersje Oem
mozna kupic za 70 zl na gieldzie.
Dla prockow w okolicach 1.6GHz jeszcze nie czas na wodne chlodzenie,
zwlaszcza slabej klasy. Taki wiatrak kupujesz raz i sie nie przejmujesz.
Chyba nikt tu nie doradzi zeby kupic tanie wodne chlodzenie ... Tak to juz
jest, ze jak cos jest tanie to nie przez przypadek ...

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/