Re: ASRock - czy to prawda...

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 12:36:38 MET DST

> Z góry dzięki !

sprobuje dzis wieczorem jak bedzie chicho

> Powiem szczerze, że nie sprawdzałem. Na wtycze ATX tak ? Powiem tylko,
> że MBM podaje w zasadzie idealnie napięcia, więc nie ciągło mnie do
> weryfikacji. Mierzyłem tylko na tranzystorach koło SocketA i były
> minimalnie niższe niż podawał MBM ...

wlasnie na wtyczce - moze tez pomierze na plycie i ewentualnie pozongluje
zasilaczami i zobacze jak sie sprawa ma ! tylko zeby sie nie okazalo ze moj
SeaSonic to ShitSonic :-(

> ... IMHO sporo mocno zawyża w idle
> i trochę w max load ...

czyli wg. Ciebie "automatycznie" dodaje pare *C zeby nadrobic niedokladny
odczyt ?

bo chce jeszcze troche bardziej pomeczyc procka ale mam strach w oczach :-P
MBM pokazuje po pol godzinie CPU Stability Test (CPU warming only) 47*C i
nie wiem czy to duzo czy to malo ! widze ze trzeba wykombinowac jakis
alternatywny sposob odczytu temperatury

pozdrawiam