Re: Procesorki...

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 12:39:18 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbhpt0$jmv$1_at_news.onet.pl...

> Nic, dałem tylko przykład. Drogi Pentium IV z potężnym zegarem wypada
> słabiej w porównaniu do dużo tańszego i dużo wolniejszego AMD. Ja wyciągam
> tego wnioski. A ludzie, którzy boją się zakładać radiatory na Athlony,
dalej
> przepłacają za Intela.

> Oba zestawy na płytach MSI, konfigurowane od podstaw przeze mnie, więc
tymi
> samymi metodami, na sprawdzonych i stabilnych sterownikach. Wszystkie
wyniki
> porównywałem z wzorcowymi, umieszczonymi na stronach producentów
> [...]

Ok niech bedzie AMD jest szybsze, tansze i wogole ma duzo bajeruf :) tylko
gdzie sa Ci wszyscy wielbiciele marki skoro firma upada :(
Intel kaze sobie slono placic za procki ale przynajmniej ma kase na nowe
roziwazania, na lepsze odprowadzanie ciepla. Uznaje kazda gwarancje bo go na
to stac a przy tym awaryjnosc ma minimalna.

--
[    CT-OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM     ]
[          Radeon 8500 LE 250/250 & SBLive           ]