Re: Dylemat zasilacze :)

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 12:30:31 MET DST

Użytkownik "Shaman" napisał:

> Enlight to nie jakaś tam firma kogucik..
> nie powinno być problemów, ale warto poszukać
> opinii bo nawet najlepszym zdarzają się wpadki

Jakiś czas temu kumpel kupił sobie nową grafę. Jego 300 watowy Codegen
odpalał system bez najmniejszych problemów, ale przy włączeniu akceleracji
3D wieszał się komputer. Załatwiłem mu używanego Enlighta 250 W. Poszło bez
najmniejszych problemów. System śmiga aż miło, a kumpel co jakiś czas chwali
się tylko, że już kolejny miesiąc komputer pracuje bez żadnego zwisu.

Pozdrawiam,
Sniper