Re: Procesorki...

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 08:40:02 MET DST

| Plyta CD ze zdjeciami wysokiej jakosci (kazde po kilkaset mega). Na P4 2.8
| giga bez HT otwarcie tego zdjecia trwa okolo 4 minut a na P4 2.6 GHz z HT
50

czym to otwierasz? i jakies wyniki konkretniejsze?

| sekund. Tak wiec roznica kolosalna.

roznica jest bo jednak FSB800 jest, ale co do HT to nie jest tak cudownie -
jasne ze dzieki pseudo podzieleniu pracy proc jest wykorzystywany
intensywniej ale to tylko 2.6Ghz

| W wiekszosci zastosowan roznica jest rzedu kilkunastu procent.

kilku, kilku;)

| HT to prawie to samo to komputery dwu procesorowe. A chyba mi nie powiesz
ze

to prawie to samo? to nie ma tyle mocy co dual xeon:)

| Po za tym z tego Athlona XP 2200+ wyprzedza tez P4 2.4 GHz na FSB 533 MHz
| bez HT !!

jak go wyrzucisz przez okno to poleci niewatpliwie szybciej:)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//Intel.P.IV.4,1Ghz.HT.Dual.2Gb.DDR400.\\