Re: Super Grace Radeon 9100

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 08:38:19 MET DST

Przemek napisał/a...

> siemka

> A powiedz mi ktoremu benchmarkowi mozna teraz wiezyc? ;]
> nVidia postarala sie aby wypasc znacznie lepiej w popularnych benchmarkach
> :-(

 Zawsze patrzę na kilka kolejnych testów w grach. Zwykle widać wyraźną
 tendencję - która karta jest mocniejsza, a która słabsza.

> Osobiscie wolalbym karte ATI, Radeona 9500Pro, niestety ten jest za drogi jak
> na moja kieszen. :-|
> Pozostaje Radeon 9100, ale w tym przypadku jakos nie mam przekonania a zebym
> zauwazyl znaczna roznice. Tak wiec pozostaje poczekac do wakacji, moze bedzie
> znaczna obnizka cen. ;]

 Możesz żałować tego zakupu, tak jak ja trochę żałuję, że nie wziąłem
 9500PRO (przedtem miałem GF2MX). Na Twoim miejscu rozejrzałbym się za
 Ti4200 od Leadteka. Nie są aż tak drogie i oferują lepszą jakość
 obrazu niż Supergrace.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM600... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]