Re: Procesorki...

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 12:03:03 MET DST

Użytkownik "Piter" napisał:

> Plyta CD ze zdjeciami wysokiej jakosci
> (kazde po kilkaset mega).

Heh, ładne zdjęcia. Kilkaset mega? Chyba zbyt wiele się ich na tej płycie
nie zmieści - ze 2-3 sztuki :-) To bitmapy? Bo jak na JPEG'a, to chyba
billboard zeskanowany musiałby być.

> HT to prawie to samo to komputery dwu
> procesorowe. A chyba mi nie powiesz ze
> majac napisane pod nie aplikacje i system
> operacyjny nie widac roznicy.

Widać, widać. Mam w pracy serwer z dwoma prosiakami Pentium IV Xeon 2 GHz.
System rozpoznaje je jako 4 urządzenia i faktycznie wydajność jest potworna.
Ale chyba nie o tym rozmawialiśmy, bo porównywaliśmy 2 konkurencyjne
procesory (aczkolwiek z zupełnie innego przedziału cenowego). Gdybyś
zobaczył 2 Athlony MP w akcji, również byłbyś zachwycony.

> Po za tym z tego Athlona XP 2200+ wyprzedza
> tez P4 2.4 GHz na FSB 533 MHz bez HT !!

Ciągle nie rozumiem, dlaczego porównujesz takie egzemplarze. Dlaczego nie
weźmiesz w tym przypadku jego bezpośredniego rywala, czyli Athlona XP 2400+
albo innego, kosztującego tyle samo ile ten Pentium IV 2400 MHz?
Przykład:
Pentium IV 2400 MHz (FSB 533) - cena: 825 zł
Athlon XP 2700+ BOX (FSB 333) - cena: 813 zł

Widziałeś porównanie obu układów? Zobacz. Ciekawe wnioski można wyciągnąć.

Pozdrawiam,
Sniper