Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 02:41:20 MET DST

On Thu, 29 May 2003 02:06:46 +0200, MarioG3 wrote:

[...]
> Zawsze ufasz komus . Kolega ktory zaczal tego posta chcial uzyskac opinie
> czyli chce polegac na opinii innych , a My jestesmy tymi co ta opinie
> tworza. Ty tez widze ufasz MTSowi z Bydgoszczy bo tam duzo firm raczej nie
> ma wiec i wybor niewielki

MTS to sprzedawca, CA to "producent". Taka mała różnica. CA nie kupię
ani w Karen, ani w MTS ani nigdzie...

[...]
> Nie widziales jeszcze wszystkiego ...cale zycie przed Toba :)

Nawzajem

[...]
> NO zdecydowanie jest to argument poniewaz gdyby to bylo gowno to by sie nie
> sprzadawalo.

Najwięcej na świecie sprzedaje się gówna, niestety... tanie jest...

> Za chwile juz tez ...wynika to z ukladu plyt glownych . Niestey producent
> przy zwiekszonym poborze mocy wynikajace ze stosowania coraz bardziej
> zzerajacych ukladow P4 i Celeron nie moze zagwarantowac trwalosci baterii .
> Zrobil to dwa miechy temu IBM, 5 miesiecy temu COMPAQ(HP) , teraz tez bedzie
> TOSHIBA.

Możliwe...

[...]
> Jedyny notek gdzie pekala obudowa LCD to byla CA6300 (kilka jakis

3100, 4300, 5200...

> pojedynczych)...tak zeznaje kolega. Pozostale hm w zadnym nie pekaly podobno
> , ja tam nie wiem .

fakt

> Rafal masz zdecydowanie zly wspolczynnik PH

Na IBM, Toshiby, HP, Tulip, F-S, nawet Hyundai jakoś nie działam...

> Kazda obudowa matrycy jezeli juz peka to jest na gwarancji wiec nie wiem w
> czym problem.

W tym, że renomowana firma CA nie daje gwarancji na obudowy. Ciekawe
dlaczego ???? Próba zareklamowania obudowy CA to znakomity test na
znajomość praw konsumenta.....

> Co do zuzywania sie , matryca posiada metalowe wrecz stalowe
> wzmocnienia na bokach wiec jest zawsze zabezpieczana przed takimi
> przypadkami.

I jest to absolutnie sztywne ???
Dobrze wiesz, że nie!

> Szczerosc ...prosze zbiera sie koledze na szczerosc ...chyba zaczne plakac

Ty sobie rycz, a ja idę spac...

> Nie komentujemy gdy nie wiemy

Sam pisałeś, że nie wiesz... Ja wiem

[...]
> Nie bede wypisywal bo sie ktos wq...i . Ale z jednej strony rozumiem ze
> usterkowosc jest duza ale i sprzedaz jest (byla) duza. Procentowo mozesz
> sprawdzic poziom usterkowosci wg. IDG ktora robi takie analizy .

CA też tam jest ???

> Niestety
> poziom usterkowosci jest jednym z najwiekszych ze wszystkich produkowanych
> notebookow na swiecie. Poziom sprzedazy spada , zmienia sie struktura.
> Troche trzeba czytac a nie od razu pisac jakies dyrdymaly .

Kolego, tu się pisze o _doświadczeniach_, a nie o tym, co się gdzieś
wyczytało. Dyrdymały... Coś wyczytałeś, kolega Ci coś powiedział...

> TOSHIBA to nie
> to samo co dawniej i dobrze o tym powinienes zdawac sobie sprawe.

Mam teraz Toshibę, a pod kontrolą jeszcze 7 sztuk - żadnych awarii (w
jednej był uszkodzony "od nowego" CD-ROM) Różne modele, najstarsze -
4-letnie... Jestem z nich zadowolony. I tyle.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!