Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 02:02:30 MET DST

On Thu, 29 May 2003 01:28:39 +0200, MarioG3 wrote:

> To sie zaczyna robic monotonne , takie pokazywanie kto ma racje

Owszem

> Tematem tego postu bylo czy warto CA .... TAK WARTO

Nie

> Rafal ma regulacje POTENCJOMETREM jak w Rubinach i chwala mu za to :). Fakt
> niektore trupy tak mialy.

Nie potencjometrem, ale "wirtualnum" suwakiem, w Rubinach takich nie
było...

> Niestety wiecej juz nie zobaczymy Rafala , podobno sie tnie z rozpaczy , tez
> bym sie pocial jakbym mial TOSHIBE. Te ich pier.... AccuPointy (czytaj
> PointSticki , TrackPointy czy jak zwal to gowno)

Oho, kolega nie na bieżąco.... Toshiba od kilku lat daje touchpad'y

> Ide zrobic male naciecia jak na razie bo mam FSC :D. Nie dlatego ze sie
> psuje , ale zeby kolega nie byl osamotniony .

???

> Pozdrowienia dla p. mgr inz.

Mam się zapewne wstydzić, tak ???

Papa... Anonimie...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!