Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 02:06:46 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Thu, 29 May 2003 00:29:51 +0200, MarioG3 wrote:
>
> [...]
>
> No, to faktycznie argument... Kolesie, taaak ?

Zawsze ufasz komus . Kolega ktory zaczal tego posta chcial uzyskac opinie
czyli chce polegac na opinii innych , a My jestesmy tymi co ta opinie
tworza. Ty tez widze ufasz MTSowi z Bydgoszczy bo tam duzo firm raczej nie
ma wiec i wybor niewielki

> Stronny Rafał przez pkres kilku lat nie widział bezproblemowego CA (poza
> nowymi).

Nie widziales jeszcze wszystkiego ...cale zycie przed Toba :)

> Noooo, a ECS K7S5A to najpopularniejsza płyta, a Microsoft to największy
> producent oprogramowania. I co z tego ?

NO zdecydowanie jest to argument poniewaz gdyby to bylo gowno to by sie nie
sprzadawalo. Co wazne sprzedaz TOSHIBY to glownie reklama sprzed kilku lat i
ciezka praca tworzenia image'u marki. A co powiedz o CA ...sprzedaz maja
zajebista sam bym chcial tyle sprzedawac. Jakos nie widze zeby to ostro
reklamowali ...widocznie produkt ma swoich zwolennikow , a nie pechowcow
takich jak Ty .

Compaqiem

> Toshiba też ?
Za chwile juz tez ...wynika to z ukladu plyt glownych . Niestey producent
przy zwiekszonym poborze mocy wynikajace ze stosowania coraz bardziej
zzerajacych ukladow P4 i Celeron nie moze zagwarantowac trwalosci baterii .
Zrobil to dwa miechy temu IBM, 5 miesiecy temu COMPAQ(HP) , teraz tez bedzie
TOSHIBA.

> Może, ostatniego notebooka kupowałem w lutym - bodajże. Ale w żadnym
> notebooku, na którym pracowałem, bateria nie padła po 3 miesiącach. W
> jednym IBM - po pół roku - cała seria takich skopanych była....

Nie slyszalem zeby padla po 3 miechach w CA ale mozliwe ze cos takiego sie
zdarzylo. Tak jak pisalem nie pracuje w KARENie wiec nie wiem. Wszyscy moi
znajomi pracuja na bardzo wielu notebookach i wszyscy chwala CA za trwalosc
, jedynie jeden narzeka na badziewie jakim bym BlueBook i tu sie zgodze bo
sam to widzialem. Reszta bez zazutu

> Co ma Actina do tego ???
> Każdy CA, jakiego miałem, miał fatalną obudowę, która pękała, głównie
> przy zawiasach...

Jedyny notek gdzie pekala obudowa LCD to byla CA6300 (kilka jakis
pojedynczych)...tak zeznaje kolega. Pozostale hm w zadnym nie pekaly podobno
, ja tam nie wiem .

Rafal masz zdecydowanie zly wspolczynnik PH

> Zawsze jest ten pierwszy raz. Jeśli klapa jest z kiepskiego plastiku i
> pękła przy zawiasach - to się wygina w czasie otwierania - zamykania.
> Dobranoc matryco.....(2 sztuki)>

Kazda obudowa matrycy jezeli juz peka to jest na gwarancji wiec nie wiem w
czym problem. Co do zuzywania sie , matryca posiada metalowe wrecz stalowe
wzmocnienia na bokach wiec jest zawsze zabezpieczana przed takimi
przypadkami. Masz silne rece stary . Pamietam kolesia ktory mial NEC VERSA
SX nigdy sie nie zdarzylo zeby ktos polamal obudowe matrycy w tym notku a
ten koles zrobil to 5 razy .

> Fakt, naprawdę przesadzili. A ja skłamałem - nie 5, a 6 sztuk CA, ale
> jedna była walnięta "od ręki", więc wymienil mi od razu (w Karenie,
> takie miłe chłopaki) i nie policzyłem jej.

Szczerosc ...prosze zbiera sie koledze na szczerosc ...chyba zaczne plakac

> CA to najlepsze notki....No comments....

Nie komentujemy gdy nie wiemy

BlueBook

> Jadna - jedyna, jak sądzę ????

Nie cala partia ... tak przyszly ,.. wada ujawniona podcas uzytkowania , tak
powiedziano mojego kumplowi i zwrocili mu kase za notka. Nie protestowal bo
kupil drugiego sporo lepszego i tez CA. Zaufal im , w sumie podziekowanie za
szczerosc , bo zostal poinformoway o tym fakcie mimo ze jego bateria jeszcze
dzialala ...kto by sie odwazyl na taki ruch ...tylko powazna firma a nie
KRZAK

> No to się chętnie dowiem.
> Tylko nie wstawiaj mi kitu o wadliwym chłodzeniu i przegrzewaniu....;)

Nie bede wypisywal bo sie ktos wq...i . Ale z jednej strony rozumiem ze
usterkowosc jest duza ale i sprzedaz jest (byla) duza. Procentowo mozesz
sprawdzic poziom usterkowosci wg. IDG ktora robi takie analizy . Niestety
poziom usterkowosci jest jednym z najwiekszych ze wszystkich produkowanych
notebookow na swiecie. Poziom sprzedazy spada , zmienia sie struktura.
Troche trzeba czytac a nie od razu pisac jakies dyrdymaly . TOSHIBA to nie
to samo co dawniej i dobrze o tym powinienes zdawac sobie sprawe.