Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: bolo (bolo_NOSPAM__at_irc.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 01:52:50 MET DST

Użytkownik <daoc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> mam zamiar kupic niedrogiego ale nowego laptopika (do 5,5 tys) i natknąłem
się
> na coś o nazwie California Access...
> Jest to bardzo tanie, ale nigdy wcześniej nie słyszałem o komputerach tej
> firmy. Czy ktoś może powiedzieć na ich temat coś więcej? Czy warto to
kupić czy
> lepiej troszkę dołożyć i kupić np. Toshibę ?

ciekawostka, jedna z najwiekszych firm w branzy, a tu taka opinia
poza tym jesli sie nie myle na podzespolach CA sa produkowane notebooki "do
samodzielnego montazu" typu actina, neo itepe...

niewatpliwie toshiba i ibm sa najlepsze, ale mowienie o stosunku cena/jakosc
w tych 2 wypadkach to pomylka, jako ze sa to najdrozsze sprzety na rynku (no
moze poza sunami na sparcach i sony)
odradzam hp i compaq (bo z obserwacji (ale tylko tych tanszych) to
rzeczywiscie jest badziewie

bolo