Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 01:45:01 MET DST

On Thu, 29 May 2003 00:29:51 +0200, MarioG3 wrote:

[...]
> Odowiedz jest prosta , znam kolesia ktory byl kiedys szefem serwisu tej
> marki. Nie biora byle gowna a jak brali to sie do tego przyznawali i szybko
> wycofywali.

No, to faktycznie argument... Kolesie, taaak ?

> Moze postaram sie nawiazac do wypowiedzi stronnego Rafala:

Stronny Rafał przez pkres kilku lat nie widział bezproblemowego CA (poza
nowymi).

> Za nic nie daj się wpuścić w ten kanał zwany CA.
> - nie widze przeciwskazan, marka 3-ia w Poslce jezeli chodzi o sprzedaz
> zaraz po Toshibie i Compaqu (teraz HP)

Noooo, a ECS K7S5A to najpopularniejsza płyta, a Microsoft to największy
producent oprogramowania. I co z tego ?

> Bateria padnie Ci po kilku miesiącach - gwarancja tylko na 3 mies.
> - gwarancji na baterie na 3 miesiace daja juz wszyscy lacznie z Compaqiem
> (malym druczkiem na karcie gwarancyjnej) jak i IBM

Toshiba też ?
Może, ostatniego notebooka kupowałem w lutym - bodajże. Ale w żadnym
notebooku, na którym pracowałem, bateria nie padła po 3 miesiącach. W
jednym IBM - po pół roku - cała seria takich skopanych była....

> Obudowa zacznie pękać po ok. pół roku - przy zawiasach (nie objęte
> - ogromna przesada, to nie NEC VERSA NOTE, koles chyba pracuje dla
> konkurencji i to zdecydowanie. Actina to jest dopiero gowno ktore jak
> uruchamiasz to zaczyna jezdzic po stole.

Co ma Actina do tego ???
Każdy CA, jakiego miałem, miał fatalną obudowę, która pękała, głównie
przy zawiasach...

> Wkrótce matryca będzie się wyginać przy otwieraniu/zamykaniu i też padnie.
> - pierwszy raz slysze o wyginaniu sie matryc :))) teraz to sie ubawilem do
> lez :)

Zawsze jest ten pierwszy raz. Jeśli klapa jest z kiepskiego plastiku i
pękła przy zawiasach - to się wygina w czasie otwierania - zamykania.
Dobranoc matryco.....(2 sztuki)

> Poza tym wszelkie atrakcje: padające
> płyty główne, CD-ROM, porty IrDA... dosłownie wszystko. Osobiste
> doświadczenia z 5-cioma sztukami + opinie znajomych. DNO!!!
> - nie wiem o jakich doswiadczeniach koles pisze , ale chyba przesada na
> maxa.

Fakt, naprawdę przesadzili. A ja skłamałem - nie 5, a 6 sztuk CA, ale
jedna była walnięta "od ręki", więc wymienil mi od razu (w Karenie,
takie miłe chłopaki) i nie policzyłem jej.

> Ostatnio rozmawialem z jedna z instytucji rzadowych gdzie jada wylacznie na
> CA. Koles mi mowil ze to najlepsze notlki , a wiesz dlaczego . Maja sporo
> podobno modelu bodajze CA-6300 (czarne tyle wiem) i dzialaja juz 4 lata i na
> 50 szt. jedna sie raz popsula. :)

CA to najlepsze notki....No comments....

> Co do awarii z bateria , fakt byla jedna wpada tej marki ... model BlueBook

Jadna - jedyna, jak sądzę ????

> Toshiba to najlepszy stosunek cena/jakość. Powodzenia...
> - chyba Rafal nie wie jakie sa problemy z TOSHIBA :) ...

No to się chętnie dowiem.
Tylko nie wstawiaj mi kitu o wadliwym chłodzeniu i przegrzewaniu....;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!