Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 01:51:58 MET DST

On Thu, 29 May 2003 00:38:56 +0200, MarioG3 wrote:

> Rafal to moze napisz cos o wybuchajacych bateriach w Toshibach na rynku we
> Francji :). Wtop mieli wiele, ale moze dlatgo ze notki dla nich robi Quanta
> (mowimy o tych tanich) a nie sama Toshiba ... to tak jakby przyjezdzala
> Actina albo CA z najklejka TOSHIBA :)
> A moze o palacych sie Compaq Presario 700 na Duronie w Polsce ... ludzie
> wiecej prawdy o tym co mowicie , a nie sciemy pod wlasny biznes
> Co do Actiny jak spojrzysz na oferte Actionu to sam zobaczysz ze sprzedaja
> najtansze gowno bo ten rynek zdecydowanie ksztaltuje cena a nie jakosc. Nie
> [...]

THX - zapamiętam. Cały czas uważasz, że pracuję w tej branży ???

Bo ja już jestem pewien jednego - to Ty robisz pod własny biznes...
California Access...

BTW, nowe konto pocztowe założyłeś specjalnie na występy na grupie ? ;))

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!