Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 00:38:56 MET DST

Rafal to moze napisz cos o wybuchajacych bateriach w Toshibach na rynku we
Francji :). Wtop mieli wiele, ale moze dlatgo ze notki dla nich robi Quanta
(mowimy o tych tanich) a nie sama Toshiba ... to tak jakby przyjezdzala
Actina albo CA z najklejka TOSHIBA :)

A moze o palacych sie Compaq Presario 700 na Duronie w Polsce ... ludzie
wiecej prawdy o tym co mowicie , a nie sciemy pod wlasny biznes

Co do Actiny jak spojrzysz na oferte Actionu to sam zobaczysz ze sprzedaja
najtansze gowno bo ten rynek zdecydowanie ksztaltuje cena a nie jakosc. Nie
dziwie sie ze Actiny sie sypia , a tak przy okazji Actina do nie Clevo , a
Kapok to dawna nazwa Clevo ..zmienili ja w 2002 r. bo widze ze jestes nie na
biezaco :)