Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 00:29:51 MET DST

Daniel , fakt ludzie czasami polegaja na opinii innych ale Rafal przesadza
na maxa

Jakbym mial wybierac pomiedzy Gericom , Actina, MTS , Optimus , JTT a CA to
zdecydowanie wybralbym CA.

Dlaczego?

Odowiedz jest prosta , znam kolesia ktory byl kiedys szefem serwisu tej
marki. Nie biora byle gowna a jak brali to sie do tego przyznawali i szybko
wycofywali.

Moze postaram sie nawiazac do wypowiedzi stronnego Rafala:

Za nic nie daj się wpuścić w ten kanał zwany CA.
- nie widze przeciwskazan, marka 3-ia w Poslce jezeli chodzi o sprzedaz
zaraz po Toshibie i Compaqu (teraz HP)

Bateria padnie Ci po kilku miesiącach - gwarancja tylko na 3 mies.
- gwarancji na baterie na 3 miesiace daja juz wszyscy lacznie z Compaqiem
(malym druczkiem na karcie gwarancyjnej) jak i IBM

Obudowa zacznie pękać po ok. pół roku - przy zawiasach (nie objęte
- ogromna przesada, to nie NEC VERSA NOTE, koles chyba pracuje dla
konkurencji i to zdecydowanie. Actina to jest dopiero gowno ktore jak
uruchamiasz to zaczyna jezdzic po stole.

Wkrótce matryca będzie się wyginać przy otwieraniu/zamykaniu i też padnie.
- pierwszy raz slysze o wyginaniu sie matryc :))) teraz to sie ubawilem do
lez :)

 Poza tym wszelkie atrakcje: padające
płyty główne, CD-ROM, porty IrDA... dosłownie wszystko. Osobiste
doświadczenia z 5-cioma sztukami + opinie znajomych. DNO!!!
- nie wiem o jakich doswiadczeniach koles pisze , ale chyba przesada na
maxa.

Ostatnio rozmawialem z jedna z instytucji rzadowych gdzie jada wylacznie na
CA. Koles mi mowil ze to najlepsze notlki , a wiesz dlaczego . Maja sporo
podobno modelu bodajze CA-6300 (czarne tyle wiem) i dzialaja juz 4 lata i na
50 szt. jedna sie raz popsula. :)

Co do awarii z bateria , fakt byla jedna wpada tej marki ... model BlueBook
...tego nie kupisz bo wycofali ze wzgledu na czas pracy baterii ...uklad
ladowania byl zjebany i sie dfaktycznie uszkadzaly baterie.

Toshiba to najlepszy stosunek cena/jakość. Powodzenia...
- chyba Rafal nie wie jakie sa problemy z TOSHIBA :) ...

Pozdro:

MarioG3