Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 01:02:41 MET DST

On Wed, 28 May 2003 23:27:34 +0200, MarioG3 wrote:

> Z tego co wiem kupno w niejakim MTS to watpliwa przyjemnosc.

Mamy zatem odmienne doświadczenia. Zresztą w Karenie też sporo
kupowałem, więc mam porównanie - nie dostrzegłem różnic w obsłudze, czy
też w serwisie.

> konfiguracje. Nie zdziwie sie jezeli na odwrocie notka bedziesz mial numer
> licencyjny windy XP ale EN a na kompie bedzie lewa piracka XP PL.

Noooooo...

> Tych argumentow jest ogromna ilosc, lecz co do KARENu to wydaje mi sie ze
> Oni odwalaja najlepsza robote na tym rynku . Tak zawsze jest ze tych
> najwiekszych sie krytykuje , ale nie docenia sie wkladu jaki wnosza . Zawsze
> tak bylo i tak bedzie.

Nic nie mam do działalności Karena. Nie podobają mi się ich ceny.

> Widze ze to czysta zazdrosc bo kazdy chcialby pracowac w firmie ktora wie
> wszystko o notkach ....

A ile Ci tam płacą ?

> a nie w jakiejs gownianej firemce na rogu ulicy. Tez

Co Ty tak na nich naskakujesz ?

> bym chcial i moze kiedys mi sie to uda.
ROTFL

> A o notkach wiem naprawde sporo

> Co do ceny w MTSie ... trzeba zrozumiec molocha , na czyms trzeba zarabiac a
> w te roznice 2 tys. naprawd nie wierze bo marze sa splaszczone na maxa w tym
> s egmencie.

Kłopoty z czytaniem ???
9200 MTS, 12000 Karen. Do tego w MTS torba i 128 MB gratis

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!