Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Wed 28 May 2003 - 23:27:34 MET DST

Z tego co wiem kupno w niejakim MTS to watpliwa przyjemnosc.

Jezeli kupowales rozszerzenie gwarancji to masz pewnosc ze odbite na ksero i
rejestrowane na lewo w Toshibie, wiec lepiej sprawdz czy napewno masz
przedluzona gwarancje bo watpie by tak bylo :)

Co do cen , ten rynek nie jest naprawde duzy. Kazdy wie ze niejaki MTS
sciaga refurbishery z holandii i opycha je jako nowe ..tworzy nawet wlasne
konfiguracje. Nie zdziwie sie jezeli na odwrocie notka bedziesz mial numer
licencyjny windy XP ale EN a na kompie bedzie lewa piracka XP PL.

Tych argumentow jest ogromna ilosc, lecz co do KARENu to wydaje mi sie ze
Oni odwalaja najlepsza robote na tym rynku . Tak zawsze jest ze tych
najwiekszych sie krytykuje , ale nie docenia sie wkladu jaki wnosza . Zawsze
tak bylo i tak bedzie.

Widze ze to czysta zazdrosc bo kazdy chcialby pracowac w firmie ktora wie
wszystko o notkach .... a nie w jakiejs gownianej firemce na rogu ulicy. Tez
bym chcial i moze kiedys mi sie to uda.

A o notkach wiem naprawde sporo

Co do ceny w MTSie ... trzeba zrozumiec molocha , na czyms trzeba zarabiac a
w te roznice 2 tys. naprawd nie wierze bo marze sa splaszczone na maxa w tym
s egmencie.