Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: MarioG3 (MarioG3_at_interia.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 00:33:30 MET DST

"ciekawostka, jedna z najwiekszych firm w branzy, a tu taka opinia poza tym
jesli sie nie myle na podzespolach CA sa produkowane notebooki "do
samodzielnego montazu" typu actina, neo itepe..."

Ah i teraz moze z innej beczki:

- fakt notki CA skladaja w Polsce z podzespolow sciaganych z Tajwanu.
- nie jest to to samo co Acina, inny producent plyt glownych juz sprawdzalem
- zupelnie inna jakosc w porownaniu do Actina, czy tez Gericom. (jakos CA sa
bardziej stabilne i mniej takie klockowate)

"> niewatpliwie toshiba i ibm sa najlepsze, ale mowienie o stosunku
cena/jakosc
> w tych 2 wypadkach to pomylka, jako ze sa to najdrozsze sprzety na rynku
(no
> moze poza sunami na sparcach i sony)"

Ja dodalbym do najlepszych Fujitsu-Siemens .. rosnie w potege . Ale stosunek
w przypadku IBM/Toshiba ceny do jakosci to fakt pomylka ...wszystko robia na
Tajwanie , wiec takie roznice w cenie ... no coz placisz za marke za znaczek
z logo i musisz sie do tego przyzwyczaic , tak juz jest

MarioG3

-