Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: Klaudiusz (fatla_at_nospam.poczta.fm)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:11:59 MET DST

> mam zamiar kupic niedrogiego ale nowego laptopika (do 5,5 tys) i natknąłem
się
> na coś o nazwie California Access...
> Jest to bardzo tanie, ale nigdy wcześniej nie słyszałem o komputerach tej
> firmy. Czy ktoś może powiedzieć na ich temat coś więcej? Czy warto to
kupić czy
> lepiej troszkę dołożyć i kupić np. Toshibę ?

Z daleka od CA!!! Mialem takie cos i jego wady:
1. akumulator padl po 6 miesiacach (po takim czasie jaka byla jego
gwarancja)
2. zasilacz po roku
3. panel padl po 3 miesiacach (wymienili w ramach gwarancji), ale juz nie
byl taki jak pierwszy
4. farba zaczela zlazic z obudowy po 9 miesiacach intensywnej eksploatacji
5. zamek pokrywy rozwalil sie po 6 misiacach (uszkodzenie mechaniczne,
gwarancja nie obejmuje)
6. firma serwisujaca CA (Ram-Serwis) to chyba najgorszy serwis jaki
widzialem.
7. Po 2 latach padla plyta glowna (dokladnie LPT), port moze raz byl
uzywany.

Klaudiusz