Re: Czy Radek bez wiatraczka może się spalić?

Autor: Grześ Niksiński (1_at_gnx.neostrada.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 12:21:50 MET DST

Adam wrote:
> Zdecydowałem się na kupno karty GIGABYTE Radeon 9000 64MB
> ale jest to model z radiatorem ale bez wentylatora
> (takich z wentylatorami nie mogłem nigdzie znaleźć),
Nie masz się czego obawiać.
Ja mam Gigabyte R9000 Pro (wyżej taktowany niż zwykły R9000)
z wentylatorem - tzn. fabrycznie był wentylator, ale go wywaliłem
ze względu na hałas. Przez jakieś 2 tygodnie karta chodziła na samym
nibyradiatorze (aluminiowa blaszka z dziurą na wentylator w środku) i....
nic złego się nie stało.
Potem włożyłem miedziany radiator od chipsetu tak na wszelki
wypadek.

--
Grzesiek