Re: bios z OC do Asrock K7VT2

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 27 May 2003 - 12:27:05 MET DST

> szukam takiego biosu, moglby mnie ktos poratowac linkiem
> jakos nie moge znalezc

chyba jeszcze nikt nie napisal takiego :-(
ale przeciez magistrla mozesz krecic !

jak chcesz sie bawic mnoznikiem i napieciem przy AthlonieXP T-bred to
zerknij do tego linka
http://bbs1.danawa.co.kr/ysy/market_free/download_display.php?file_name=F_tb10-76664-.jpg
na 100% dzialaja mnozniki 13x 14x 15x i 16x (na XP1700+ 0.13u)

sposob o tyle fajny ze nie ingerujesz fizycznie w plyte ani procka - po
prostu robisz takie odwrocone U z cienkich miedzianych drucikow i wtykasz
dopowiednio w dziurki w sockecie :-)

co do ustawien dla pamieci to mozesz pobawic sie programem WPCREdit

PS a moze wiesz jak wyglada sprawa z dzielnikami na tejplycie jezeli uzywaz
pamieci SDR - czy jest 1/4 czy tylko 1/3 ???
nie mam jak sprawdzic a musze wiedziec !!!

pozdrawiam