Re: Czy Radek bez wiatraczka może się spalić?

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 18:25:27 MET DST

> Zdecydowałem się na kupno karty GIGABYTE Radeon 9000 64MB
> ale jest to model z radiatorem ale bez wentylatora
> (takich z wentylatorami nie mogłem nigdzie znaleźć),
> kumpel powiedział mi że Radki mają to do siebie że
> chodząc na samym radiatorze bez wiatraka strasznie się grzeją
> i od tego system może się zwieszać a w skrajnych przypadkach
> karta może się poprostu spalić.
> Jakoś nie bardzo w to wierzę , ale jestem zaniepokojony.
> Czy to prawda? Czy ktoś słyszał o takich przypadkach?

jesli sie boisz to kup sobie maly wiatraczek do karty i zamontuj ale jesli
producent nie przewidzial takiego wiatraka to karta w normalnych warunkach
powinna smigac bez problemu .... jesli nie to znaczy sie ze jest wadliwa i
nalezy ja wymienic ... a jesli ja chcesz krecic to dla swietego spokoju kup
sobie wiatrak :-)

Robert