Re: Notebook -> Jaki wybrać ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 12:23:10 MET DST

Użytkownik "SMi" napisał:

> A jaki masz model i za ile pln ?

Prywatnie nie mam żadnego. W firmie mam kilka (nie licząc innych marek),
np.:
- Lifebook S-4542
- Lifebook E-6560
- Lifebook E-7010
Wszystkie sprawują się doskonale. Swego czasu były drobne problemy ze starym
S-4542, ale okazało się, że to tylko jeden ze sterowników dołączonych do
oryginalnej płyty miał jakieś bugi.

Ostatnio konfigurowałem znajomemu nowy nabytek, Lifebook S-1020. Naprawdę
wspaniała maszyna.

Jeśli chodzi o HP i Toshibę, to również są niezłe, ale mi jakoś bardziej do
gustu przypadło Fujitsu.

Pozdrawiam,
Sniper