Re: bios z OC do Asrock K7VT2

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Tue 27 May 2003 - 13:02:25 MET DST

> chyba jeszcze nikt nie napisal takiego :-(
> ale przeciez magistrla mozesz krecic !

niby moge ale wole pci 33 mam czuly dysk - 37~38 i sie sypie

> jak chcesz sie bawic mnoznikiem i napieciem przy AthlonieXP T-bred to
> zerknij do tego linka

http://bbs1.danawa.co.kr/ysy/market_free/download_display.php?file_name=F_tb
10-76664-.jpg
> na 100% dzialaja mnozniki 13x 14x 15x i 16x (na XP1700+ 0.13u)

akurat na tej plycie mam durona 800 - na msi kt3v chodzi na 7x133
na 8x133 juz nie daje rady pomimo polaczenia mostkow L5
te kilka MHz potrzebuje do zgrywania obrazu, 800 gubi kilka klatek
a 933 juz jest ok i stad zalezy mi na mnozniku 7x

> sposob o tyle fajny ze nie ingerujesz fizycznie w plyte ani procka - po
> prostu robisz takie odwrocone U z cienkich miedzianych drucikow i wtykasz
> dopowiednio w dziurki w sockecie :-)
>
> co do ustawien dla pamieci to mozesz pobawic sie programem WPCREdit
>
> PS a moze wiesz jak wyglada sprawa z dzielnikami na tejplycie jezeli
uzywaz
> pamieci SDR - czy jest 1/4 czy tylko 1/3 ???
> nie mam jak sprawdzic a musze wiedziec !!!

jeszcze nie bawilem sie wogole ta plyta - mam ja 1 dzien wczoraj dopiero
podpialem, mam oba typy pamieci - jutro moge powiedziec cos
na temat dzielnika, aczkolwiek nie widze zwiazku z rodzajem ramu i
dzielnikiem dla PCI

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_poczta.onet.pl