problem ze startem stsytemu dla fachowcow

Autor: mcaron_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 27 May 2003 - 12:24:26 MET DST

Sprawa wyglada nastepujaco:
na dysku SCSI na dwoch oddzilenych partycjach bezproblomowo, przy uzyciu
botowalnej plyty CD zostaly zainstalowane dwie wersje Windows XP Prof.
Instalacja, jak pisalem wyzej bez problemu, formatowanie NTSF (szybkie).
Problem polega na tym, ze podczas wlaczenia komputera pokazuje sie komunikat:
brak pliku NTLDR i komputer nie startuje. Pomaga jedynie wlozenie plyty
instalacyjnej windows XP z ktorej system byl instalowany. Wowczas CD ROM
botuje, czeka az nie zostania nacisniecty zaden przycisk i wchodzi do
BooMenagera Windowsa skad juz jak Bog przykazal laduje taka wersje windowsa
ktora jest mi potrzebna (mam dwie, jak pisalem - jedna do internetu druga do
Cubase).
Napomkne tylko, ze jakims dziwnym trafem te partycje ze SCSI znalazl mi jako
litery D i jako G (poza SCSI sa inne dyski).

co zrobic? zeby komuter sie uruchamial bez potrzeby wkladania CD

z gory thanx