PixelView BT848 i win XP

Autor: Daniel Chlodzinski (dch_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 09:56:25 MET DST

Witam

Mam taki problem. Znalazlem dosc stara karte TV na ukladzie BT848, produkcji
pixelview i chcialem ja zainstalowac na winXp.

Sterownikow do xp nie ma na stronie pixelview , sa tylko do win2k. Jak moge
zmusic moja karte do pracy ???

Zainstalowalem jtv i borg (2.55 i 1.0 ) ale pod JTV nie udalo mi sie uzyskac
dzwieku a borg albo sie wiesza albo nie uruchamia.
Czy tak stara karte da sie odpalic pod winxp ?? Jaki program polecacie ??

Calosc ma dzialac z karta muzyczna zintegrowana z epox'em 8rda+.

Daniel