Re: PixelView BT848 i win XP

Autor: Jazz (jazz_at_pl.invalid)
Data: Tue 27 May 2003 - 10:51:27 MET DST

On Tue, 27 May 2003 09:56:25 +0200, Daniel Chlodzinski wrote:

> Witam
>
> Mam taki problem. Znalazlem dosc stara karte TV na ukladzie BT848, produkcji
> pixelview i chcialem ja zainstalowac na winXp.
>
> Sterownikow do xp nie ma na stronie pixelview , sa tylko do win2k. Jak moge
> zmusic moja karte do pracy ???

Stery z W2K nie działają pod XP??? Zainstaluj stery uniwersalne z
http://btwincap.sourceforge.net/ lub http://iulab.com/

> Zainstalowalem jtv i borg (2.55 i 1.0 ) ale pod JTV nie udalo mi sie uzyskac
> dzwieku a borg albo sie wiesza albo nie uruchamia.

Tak stare wersje bTV nie działają pod XP prawidłowo. Rekomendowana wersja
pod XP to pro 1.1. Co do JTV to masz widocznie złe definicje karty.

> Czy tak stara karte da sie odpalic pod winxp ?? Jaki program polecacie ??

Jak najbardziej, sam mam podobny zabytek i sobie chwalę. DScaler jest
niedościgniony jeśli chodzi o jakość obrazu.

> Calosc ma dzialac z karta muzyczna zintegrowana z epox'em 8rda+.

Karta muzyczna nie ma znaczenia.

--
Szukasz instalek Borga'a, JTV itp?
Posiadasz WinView 601 TV/FM?