[OT] Commodore 64 help ;)

Autor: Mariusz K. (r2d2_at_enet.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 09:50:00 MET DST

Witam. :)
Wiem ze to nie PC, ale tez komputer. ;)
Nie wiem gdzie pisac o pomoc z tym, mianowicie mam problem z ladowaniem
gier, programow. :)
Z kasety idzie jak dam load i tasma jest od poczatku to sie zaladuje, gorzej
z innymi, nie wiem jak
ladowac inne programy/gry z dalszych czesci kasety, nie wiem tez jak ladowac
gry z dyskietki 5,25''
Teoretycznie powinno dzialac load "nazwa programu" ,8 ale nie wiem jakie sa
te nazwy programow. :)
Nie wiem jak sprawdzic co jest na dyskietce, da sie wogule? Bylbym wdzieczny
za pomoc. :)
Pozdrawiam.