Re: Maxtor i RMA

Autor: Artur Poplawski (usun.artur_at_szuruburu.neostrada.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 03:33:40 MET DST


On Mon, 26 May 2003 18:02:43 -0700, Krzysztof <zajkomi_at_yahoo.com> wrote:
> RMA dotyczy wymiany produktu na gwarancji.
> Po gwarancji nic juz nie pomoze.

Zgadza się, ale w moim przypadku na dysk jest jeszcze gwarancja
producenta. Skończyła mi się roczna gwarancja od sprzedawcy i u niego
nic już nie zdziałam. Dlatego właśnie kombinuję z RMA.

> Idzi na strone Maxtor'a:
> http://www.maxtor.com/en/support/service/rma/rma_instructions.htm
> i tam sprawdz po numerze drive czy kwalifikuje sie do wymiany.

Owszem, sprawdzałem i kwalifikuje się.

Pozdrawiam,
Artur.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:17:39 MET DST