Re: Maxtor i RMA

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 08:12:28 MET DST


Użytkownik "Artur Poplawski" <usun.artur_at_szuruburu.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:bauf9i$7eb$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> On Mon, 26 May 2003 18:02:43 -0700, Krzysztof <zajkomi_at_yahoo.com> wrote:
> > RMA dotyczy wymiany produktu na gwarancji.
> > Po gwarancji nic juz nie pomoze.
>
> Zgadza się, ale w moim przypadku na dysk jest jeszcze gwarancja
> producenta. Skończyła mi się roczna gwarancja od sprzedawcy i u niego
> nic już nie zdziałam. Dlatego właśnie kombinuję z RMA.
>
to znaczy ze dales sie lekko wydymac sprzedawcy, skoro dysk ma gwarancje
kilkuletnią a sprzedawca dal ci tylko rok
zreszte nie wiem czy sprzedawca jest uprawniony do ograniczania gwarancji
...... (chyba ze towar jest niepelnowartosciowy, ale wtedy musi
poinformowac przed zakupem)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:17:40 MET DST