Maxtor i RMA

Autor: Artur Poplawski (usun.artur_at_szuruburu.neostrada.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 02:05:09 MET DST

Witam,

zastanawiam się nad wymianą wadliwego dysku Maxtora. Ponieważ gwarancja
producenta już się skończyła pozostaje mi tylko RMA (Return Material
Authorization) bezpośrednio u producenta w Irlandii.

W związku z tym mam pytanie do osób z Polski, które już coś takiego
wypróbowały.
Ile coś takiego będzie mnie ewentualnie kosztować? Chodzi mi nie tylko o
koszta wysyłki, ale również koszta na granicy - cło, podatki itp.

Dodatkowo znalazłem informacje że opłaty celne takiego przypadku nie
dotyczą, z racji że jest to towar naprawiany, a nie nowy. W takim
razie jaki dokument powinienem mieć na potwierdzenie tego faktu?

Pozdrawiam,
Artur