Re: Maxtor i RMA

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Tue 27 May 2003 - 09:16:26 MET DST

Użytkownik "Artur Poplawski" <usun.artur_at_szuruburu.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:bauf9i$7eb$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Zgadza się, ale w moim przypadku na dysk jest jeszcze gwarancja
> producenta. Skończyła mi się roczna gwarancja od sprzedawcy i u niego
> nic już nie zdziałam. Dlatego właśnie kombinuję z RMA.

> Owszem, sprawdzałem i kwalifikuje się.

jak Ci sie uda to zalatwic to koniecznie napisz o tym na newsach ... bo
oprocz seagate to nie znam na razie innych firm ktore sa chetne do
wspolpracy z Polakami (wystarczy juz wyslac dysk z Niemiec i bedzie OK) ale
polska to niestety nie _Europa_.

Slawek